0756.101.792 0756.101.792
sales@aficity.ro

Studiu AFI Europe Romania: 1 din 2 persoane din București preferă apartamentele cu 2 dormitoare și două băi

Aproximativ 50% dintre respondenți ar opta pentru o locuință într-un complex rezidențial, pentru spațiile verzi, siguranța sporită și facilitățile oferite

Apartamentele cu două dormitoare se află în topul preferințelor bucureștenilor, 1 din 2 persoane dorind să achiziționeze o astfel de locuință în viitorul apropiat. Printre criteriile de selecție a unui apartament se regăsesc spațiile luminoase și aerisite, dar și prezența ferestrelor atât în bucătărie, cât și în baie. Concluziile sunt parte dintr-un studiu privind preferințele bucureștenilor referitoare la opțiunile rezidențiale și de stil de viață viață, realizat de AFI Europe Romania, în parteneriat cu Unlock Market Research.

AFI Europe Romania a demarat în luna iunie prima etapă a complexului AFI City, primul proiect rezidențial al companiei în România, de amploare, cu o investiție de 16 milioane de euro. Prima fază a proiectului va livra 2 clădiri care vor cumula 190 de locuințe, deservite de 228 de locuri de parcare supraterană.  Această  etapă a construcției AFI City va fi încheiată, conform estimărilor, în vara anului 2019. Odată finalizate toate etapele, proiectul rezidențial va include o comunitate privată, înconjurată de zone verzi, facilități pentru activități sportive și spații de joacă. În plus, AFI City se bucură de un avantaj important, proximitatea față de stația de metrou Laminourului, situată chiar în fața proiectului rezidențial.

Concluziile principale ale studiului arată că AFI City este conceput și dezvoltat în concordanță cu nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și cu preferințele lor în ceea ce privește tipurile de locuințe, localizarea și facilităție oferite în cadrul comunității.

Ce  vizează locuitorii bucureșteni atunci când își cumpără o casă?

Un fapt interesant relevat de prezentul studiu este că aproximativ 50% dintre respondenți ar prefera să dețină un apartament într-un complex rezidențial, în principal datorită facilităților oferite, precum spațiile verzi, proximitatea față de diferite tipuri de magazine și centre de wellness, existența unor zone de relaxare, nivelul ridicat de siguranță sau calitatea vieții în cadrul complexului.

Pentru a aborda o gamă cât mai variată de locuințe, AFI City oferă spre vânzare studiouri, apartamente cu 1 dormitor și 2 dormitoare, într-o comunitate care pune la dispoziție o multitudine de facilități, cum ar fi spații verzi, grădinițe și centre comerciale, precum și zone de agrement în cadrul complexului.

În ceea ce privește regimul de înălțime, bucureștenii preferă clădirile cu maximum 6 sau 10 etaje, iar 4 din 5 persoane ar prefera să dețină un apartament situat între primul și al șaselea etaj. Mai mult, 73% dintre cei intervievați au declarat că ar prefera un apartament cu sistem de încălzire propriu, iar 60% optează pentru apartamente cu sisteme de climatizare.

AFI City oferă locuințelor sisteme proprii de încălzire și sistemul pregătitor pentru amplasarea celor de climatizare, ajustându-se astfel nevoilor și preferințelor consumatorilor.

Surse de informare în achiziționarea unei locuințe

Conform studiului, consumatorii tind să colecteze informații dintr-o multitudine de surse atunci când iau în considerare cumpărarea unui apartament. Astfel, principalele surse consultate sunt cele oficiale, precum agențiile imobiliare (62%) și site-urile specializate (60%). În plan secundar se poziționează recomandărilor prietenilor și rudelor (57%).

Statisticile AFI Europe Romania cu privire la tendințele de consum în mediul online ale persoanelor interesate de achiziționarea unei locuințe arată că bărbații și femeile cu vârste cuprinse între 25 și 44 de ani sunt în mod egal activi în căutarea unui apartament. De asemenea, 4 din 5 persoane care caută o locuință folosesc dispozitivele mobile și sunt preponderent interesate de apartamentele cu unul și două dormitoare, dar și de amplasarea complexurilor rezidențiale în oraș sau în vecinătatea acestuia.

Studiul a fost realizat de AFI Europe Romania, în parteneriat cu Unlock Research, pe un eșantion de 500 de respondenți din rândul locuitorilor Bucureștiului, cu vârsta cuprinsă între 25 și 55 de ani. AFI Europe Romania a implementat cerințele potențialilor cumpărători în design-ul apartamentelor din proiectul rezidențial AFI City (www.aficity.ro).

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.